Προϋποθέσεις:
Oι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν για να καλυφθείτε είναι:
Αποστέλλετε το προϊόν στο κατάστημά μας και με τη σειρά μας το αποστέλλουμε στο αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο service για τεχνικό έλεγχο και επίσημη αναφορά της βλάβης. Εφόσον διαπιστωθεί από το επίσημο service ότι η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη, προχωράμε σε αντικατάσταση του προϊόντος(όχι στα περελκόμενα).
Αντικατάσταση συσκευής δεν γίνεται στην περίπτωση επανεγκατάστασης λειτουργικού ή αντικατάστασης μπαταρίας.
Σε περίπτωση που το πόρισμα από τον τεχνικό έλεγχο αναφέρει μηχανικό πρόβλημα συσκευής, τότε το κατάστημά μας προβαίνει, μετά από συνεννόηση με τον πελάτη, σε αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο(όχι στα περελκόμενα). Σε περίπτωση που δεν υπάρχει απόθεμα για αντικατάσταση γίνεται επιστροφή των χρημάτων.Η όλη διαδικασία διαρκεί 7 με 10 ημέρες.
Αν για οποιοδήποτε λόγο έχετε επιπρόσθετες απορίες σχετικές με τους όρους ή τους τρόπους παροχής της εγγύησης D.O.A., επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να σας κατατοπίσουμε σχετικά.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Τα προϊόντα Apple δεν υπόκεινται σε διαδικασία D.O.A. και οποιαδήποτε αντικατάσταση γίνεται από την αντιπροσωπεία τους.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Σε περίπτωση που η επισκευή δεν καλύπτεται από την εγγύηση (κακή χρήση, ατύχημα, πτώση, κ.λπ.), ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής και το κόστος ελέγχου της συσκευής από το service.
Το online κατάστημά μας προσβλέπει στη γρήγορη και άμεση εξυπηρέτησή σας σε όποιο σημείο της Ελλάδας και αν βρίσκεστε.
Στοιχεία της εταιρείας.
Επωνυμία: Θεοδοσίου Ιωακείμ, Α.Φ.Μ.:030121318, Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ Αττικής,
Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ.: 007630401000
© 2006 - 2024 Open365. Developed by webLiVE - eshop specialists
Αυτό το ηλεκτρονικό κατάστημα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης και να διευκολύνει τις αγορές σας.
Με την συμφωνία σας αποδέχεστε την χρήση τους και τους όρους χρήσης.